۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

اطلاعیه وزارت علوم درباره ارائه تسهیلات مسکن به اعضای هیات علمی

اطلاعیه وزارت علوم درباره ارائه تسهیلات مسکن به اعضای هیات علمی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای آخرین وضعیت تسهیلات مسکن به اعضای هیات علمی دانشگاهها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد امور رفاهی اعضای هیأت علمی اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای پول و اعتبار به بانک‌ها و شروع ارائه تسهیلات (تسهیلات مسکن ۵ میلیارد ریالی) به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، متأسفانه یکی از بانک‌ها تاکنون اقدام به پرداخت این وام نکرده است و با وجود نامه‌نگاری و گفتگوی تلفنی، همچنان این بانک از ارائه تسهیلات خودداری کرده است.

لذا به ناچار معاونت‌های مالی دانشگاه‌هایی که حقوق خود را توسط این بانک پرداخت می‌کنند، باید با گفتگو با شعب بانک مذکور در صورت عدم اخذ موافقت از این بانک‌ها حساب‌های خود را به بانک‌های دیگر انتقال دهند که امکان ارائه تسهیلات به اعضای هیأت علمی خودشان را فراهم کنند.

ضمناً جلسه‌ مجازی پرسش و پاسخ با دبیر ستاد امور رفاهی در هفته دیگر برگزار خواهد شد که متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی با ستاد امور رفاهی در این جلسه به صورت مجازی حضور پیدا کنند.

کد خبر 5224520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هیئت اانی ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      9 2
      سلام وام ۱۸ درصد ۱۰ ساله.که چی بشه یک خونه ۲۰ ماری هم نمیتونی بخری.لطف حرف نزنید
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      4 14
      چرا همه تهسیلات و حقوق های ووام های کلان فقط برا این قشر .بقیه مردم مگر ادم نیستند .که با چندرغاز حقوق دارند بتو خونه مستاجری به سختی دارند می گذرونند.۱
    • حمزه IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      4 18
      اعضای هیئت علمی ده تا بیست برابر کارمند غیر هیئت علمی در وزارت علوم حقوق میگیره . حداقل الان نفری ۵ تا خونه خریدن و چنتا ماشین دارن. بازم اولویت با اونهاس برای مسکن . تا کی تبعیض باید ادامه پیدا کنه نمیدونم . ی کارمند باید تا آخر عمرش اجاره نشین باشه .
      • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        21 4
        نظری ندارم با این همه هجمه و دروغ که براحتی نثار قشر هیات علمی می شود!!
      • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        20 5
        حقوق هیات علمی های تاز کار با سن حدود ۳۲ سال به بالا ، به هشت تومان نمیرسه پس تو که کارمندی و ۲۰ برابر کمتر میگیری، حقوق ات باید ماهیانه ۴۰۰ باشه، واقعا بهت ظلم میشه. در ثانی چرا نرفتی تا ۳۲ سالگی درس بخونی و ۲۰ برابر بیشتر بگیری!!
      • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        19 1
        ای کاش اینقدر قبح دروغ و افترا تو این کشور نمی شکست تا تو هم اینقدر دروغ بگی. خدایی چرا اینجوری هستی؟
      • آيدين RO ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        19 3
        دوست عزيز دروغ به نظر فكر ميكنيد هر چقدر دروغ رو بزرگتر بگيد قابل باورتره؟ ٦٠، ٧٠ درصد هيات علميها كه سابقه كمتر از ١٠ سال دارند حقوق زير ده ميليون ميگيرند يعني شما بين پانصد هزار تومان تا يك ميليون ميگيريد؟؟؟؟!!!!!!
      • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        19 1
        سلام و برای شما متاسفم، من هیئت علمی ۷ سال کار هستم و از آلمان که درسم تموم شد اومدم وطن عزیزم. الان بعد از ۷ سال تازه یه پراید خریدم و مستاجر هستم. چرا الکی میگین. اگر آلمان میموندن به پول اینجا حداقل ماهی ۱۵۰ میلیون میگرفتم و به عشق وطنم اومدم و پاش واستادم ولی انصاف هم خوب چیزی هست.
      • AE ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        14 2
        دروغ بگو کنتور نمیندازه
      • احمد IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
        13 1
        من هیئت علمی رسمی قطعی هستم دانشگاه دولتی، 7 تومن حقوق میگیرم. پراید هم نمیتونم بخرم و مستاجرم. کارمند همسن من در دانشگاه بالای 10 تومان حقوق میگیره چون ده ساله حقوق بگیره دولته و من 15 سال عمرمو در دانشگاه گذاشتم تا دکترا بگیرم و الان دریافتی کمتری از ایشان با مدرک کارشناسی داشته باشم.. تمام
      • علی FR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
        5 0
        این حرفارو از کجاتون درمیارین ک اعضای علمی 5 تا خونه دارن و فلان و بهمان؟ اولا شما کارمندا از بیست سالگی سرکارین و بیشتر از ما درآمدتونه. ثانیا شماها ک دغدغه درس و مدرک و ارتقا و مقاله و تدریس و غیره نداری زیاد حرف نزن چون نمیشه و نمیتونی با ی علمی حتی گفتگوی عادی داشته باشی. ما نباشیم،دانشگاه نیست.
      • باربد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
        4 0
        با دیپلم بعنوان کارمند استخدام شدی و ماهانه ۱۰ میلیون حقوق میگیری. بنظرت ظلم به کارگری نیست که یک سوم تو حقوق میگیره! پس وقیح نباش و اطلاعات دروغ به مردم نده چون استادیار پایه شش ۷ میلیون حقوق میگیره.
    • لیلا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      3 17
      بله دیگه همش افزایش حقوق ..حذف مالیات ..افزایش سقف حقوق ..وام مسکن ۵۰۰ میلیونی...فقط این قشر هیات علمی باید مرفه باشه دیگه بقیه رو ولش کنین بل به این میگن عدالت اسلامی..اونوقت بیچاره کارگر ۵ میلیون وام هم نمیدن با حقوق سه تومنی...
    • حمید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      15 5
      چرا اطلاعات نادرست رو نشر میدین. من هیات علمی دانشگاه دولتی ام. بعد از ۵ سال حقوقم به ده تومن رسیده همکاران غیر هیات علمی که سابقه شون بیشتره حقوقشون از من هم بیشتره. اونهایی که میشناسم چند تا خونه و مغازه و ... دارند. منم یه پراید دارم. چطور میگین ده برابر یا ۲۰برابر اونها حقوق داریم. دروغ خوب نیست
    • یاسین IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      3 2
      شما اول در دانشگاه ها به فکر تغییر وضعیت پرسنل شرکتی باشید .بعد خانه درست بکنید ما با حقوق کم و پایین اذیت هستیم اقای غلامی
    • M IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      3 3
      البته دانشگاه آزادیا رو که فاکتور بگیرید با پایه ۱۶ استادیار حقوق ۷ تومن کسی باورش میشه خنده داره .
    • بهروز IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 9
      دیگه درحال بازنشستگی هستیم اما اپارتاید مدیریتی وااقتصادی نمیزاره غیر هیات علمی هم دارای سرپناه بشه
    • علب IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      3 0
      در خصوص وصعیت حقوق اعصای علمی، حرف اون دوستمون تا حدودی درسته. اما اینکه این مساله حقوق نجونی رو به همه اعضا تسری بدیم درسن نیست. بنده خودم عصو علمی با 12 سال سابقه و مرتبه مربی در منطقه محروم کم برخوردار کل حقوق بر اساس اخرین حکم1400 الان حدودا، 8 میلیونه و از کارمندان هم رتبه خودم هم کمتره.
    • مهرسانا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      3 0
      دروغ عاقبت خوبی نداره،وام ۱۸درصد رو که هرکسی بره هر بانکی میدن،مهم اینه مث بعضی وامها برا برخی اشخاص سود ۴درصد باشه که نیست،من هیات علمی با ۷میلیون حقوق،همسرم دکترای بیکار،چطور میتونم ماهی ۷ونیم برا قسط ۵۰۰میلیونی پرداخت کنم،ماهی۲میلیون اجاره میدم با دو بچه،خواستین دروغ بگین خدا رو در نظر بگیرین
    • GB ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      4 0
      واقعا متاسفم برای کارمندان که چشم بسته حرف میزنن. اعضای هیات علمی که از بهترین دلنشگاهها فارغ التحصیل شدن و تا حدود ۳۵ سالگی هیچ درامدی نداشتن. در حال حاضر هم استاریار پایه ۵ زیر ده تومان حقوق میگیره و از عهده پرداخت وام با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ماهیانه هفت و نیم میلیون نداره.
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      5 0
      متاسفم برای بعضی کارمندان دروغگویی که نونشون رو از قبل هیئت علمی می خورن و این همه تهمت به هیئت علمی می زنند. خوب اگر هیئت علمی شدن آسونه و درس خوندن آسونه و از سی و خورده ای سال سر کار رفتن آسونه شماها چرا نرفتید دنبالش؟ اگر ما هیئت علمی ها نبودیم دانشگاهی هم نبود که افرادی مثل شما داخلش کار کنند.